poniedziałek, 13 lipca 2009

Tildowa wymianka!!!

Kochane klubowiczki chciałabym zaproponować Wam pierwszą naszą wspólną zabawę w Tildową wymiankę!!!

Tematem będą PLAŻOWICZKI, jak przystało na wakacyjną porę :)
Zasady zabawy są bardzo proste. Każda biorąca udział w zabawie osoba ma za zadanie uszyć lalkę według zamieszczonego poniżej schematu (lalka powinna mieć ok 30 cm wysokości, intsrukcje wykonania znajdziecie tutaj) i wysłać w określonym terminie do wylosowanej wcześniej osoby. Lalki przesyłamy priorytetem poleconym i zachowujemy dowód nadania.
Chętne do zwymiankowania się osoby muszą posiadać swojego bloga oraz zosatwić komentarz pod tym postem.
Na zgłoszenia czekam do północy 19.07.2009 r. (niedziela),
w poniedziałek 20.07.2009 r. opublikuję wstępną listę wymiankową.
Losowanie odbędzie się w czwartek 23.07.2009 r. Osoba, do której mamy wysłać naszą pracę musi pozostać tajemnicą, aż do momentu oficjalnego zakończenia zabawy, gdyż ma to być niespodzianką!!!
ostatecznyy termin wysłania pracy mija z dniem 10.08.2009 r.
Gdyby ktoś musiał wysłać Tildę poza Polskę musi wziąć to pod uwagę i wysłać przesyłkę odpowiednio wcześniej.
Osoba, która nie zastosuje się do regulaminu nie będzie mogła wziąć udziału w kolejnej zabawie. W razie pytań, sugestii itp najlepiej pisać na adres fanklubtildy@op.pl
Mam nadzieję, że pomysł się Wam spodoba i znajdą się chętne osoby :) Ja osobiście nie mogę się już doczekać!!!




15 komentarzy:

Violetka pisze...

Pierwsza chętna ;p

inno pisze...

druga... :)

Cérie pisze...

Bardzo chciałabym wziąć udział, ale mam zamówień po kokardę, nie wiem czy zdołam wyrobić się na zakręcie. Mogę wnioskować o przedłużenie czasu realizacji? ((:
Jeszcze potwierdzę swój udział, gdy tylko oszacuję czas względem pracy, lub odwrotnie raczej. (((:

Betsypetsy pisze...

Świetna wymiana ale nie wiem czy podołam z czasem bo jestem w trakcie przeprowadzki a zaraz po niej wyjeżdzamy sie troche powakacjować. No nic, wstępnie sie zapisuję na listę rezerwową ;)

makneta pisze...

Nie jestem jeszcze członkiem klubu, ale też jestem fanką Tildy, czy mogę się zgłosić do zabawy?
Makneta

Violetka pisze...

Jak najbardziej...wtedy do nas automatycznie dołączysz ;p

Violetka pisze...

Swoją drogą za chwilkę wyruszam do znajomej odebrać od niej paczuszkę z wymianki :D już się nie mogę doczekać, bo podejrzałam jakie cudeńko dla mnie zrobiłaś :D :D :D

13ka pisze...

Pozazdrościłam Wam tej fajnej zabawy ale powiem szczerze że nie wiem czy podołam manualnie biorąc pod uwagę że maszynę mam GDZIEŚ upchniętą bom ciągle w trakcie remontu. Ale spróbuję przez ten tydzień poszaleć i wtedy jeśli to nadal będzie możliwe chętnie dopiszę się do zabawy pozdrawiam serdecznie 13ka
ps
zapraszam też do naszej zgadywanki pierwsza nagroda została już wylosowana info u mnie na blogu :)

Roszpunka pisze...

I Ja wnioskuje o przeduzenie czasu pracy
Remont narobil zalegosci i mam obawy, ze sie nie wyrobie a bardzo bym chciala wziac udzial w wymiance

Nowalinka pisze...

Ja sie dopiero wkręcam w tą Tildową pasję, bardzo mi sie one podobają, więc jeśli się kwalifikuję, to chętnie bym się zapisała na taką wymiankę, zwłaszcza, że jest podany szablon :) Więc jeśli mogę to chętnie bym się przyłączyła do zabawy :)

marimala pisze...

Szycie nie zawsze mi wychodzi, ale dołożę wszelkich starań, żeby uszyć Tildę Plażowiczkę.Proszę o dopisanie mnie do zabawy. Przesyłam słoneczne buziaki.

Monika Madejek pisze...

Próbowałam kupić czas na bazarku, ale chyba za późno przyszłam... Ale że wśród znajomych uchodzę za normalną inaczej, wpisuję się na listę:) Bo czyż mogłabym odpuścić pierwszą zabawę?! Violetko, jesteś Wielka!!!

Cérie pisze...

Niestety, niezmiernie mi przykro, nie potwierdzam udziału w zabawie. Mam nadzieję, że nie wyklucza mnie to z kolejnych imprez klubowych. ((:

13ka pisze...

Przyłączam się potwierdzam, a jutro postaram się przesłać moje pierwsze "dzieło" dla małej Bibi :) pozdrawiam

Filka pisze...

urocze, mega urocze :)))